Ankstesnė fotografija Kategorijos fotografijos ( 1-as puslapis)    Sekanti fotografija  
VV
Vienžo, stovėk tvirtai.
Net jei snapas aštrus.

Tiesa elementari. Gal tik herojus kiek neįprastai atkaklus:)

 
1. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 25 01:04)  
oi, myliu sita :-D
 
 
2. Inga Jankauskaitė    (2008 09 25 01:34)  
1/ brrr. kuri is ju?
 
 
3. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 25 01:39)  
as apie nuotrauka :), geras kadras ... nekasdieniskas :)
 
 
4. Edvinas Gramatinš    (2008 09 25 03:15)  
o Dieve! cia tipo kiras tam taip ?
 
 
5.    (2008 09 25 07:12)  
WOW...... super kadras
 
 
6. Algirdas Juška    (2008 09 25 08:28)  
Nekasdieniškai +
 
 
7. Simonas Valatka    (2008 09 25 08:50)  
plėšriai čia
 
 
8. Dianukas    (2008 09 25 08:56)  
Kanibališkai..
 
 
9. Antanas Adamsas    (2008 09 25 09:05)  
ekonominė krizė...
 
 
10. Spallva    (2008 09 25 09:18)  
Ogogo. Gerai cia suskelei
 
 
11. Juozas Merčaitis    (2008 09 25 09:30)  
O jo majo...
 
 
12. mi    (2008 09 25 10:08)  
man per daug čia tikroviškumo, brr
 
 
13. Rayo    (2008 09 25 10:08)  
žuvėdra Livingstonas ir nutrūktgalvis paukštis :):))
 
 
14. Svetlana Batura    (2008 09 25 10:34)  
bravo!
 
 
15. Rolandas Butkevičius    (2008 09 25 10:34)  
tokiam jau pasauly gyvenam.. puikus, retas kadras..
 
 
16. lashiuke    (2008 09 25 10:56)  
Brrr... realybė...
 
 
17. Kriste P.    (2008 09 25 11:26)  
vajetau, o jis da ant savo kojų stovi po tokios egzekucijos:) ir dar taip nuolankiai nusilenkęs:)D
 
 
18. Romas Kanapeckas    (2008 09 25 12:19)  
Pusantro grioviakasio
 
 
19. R.P.R.    (2008 09 25 12:51)  
nu kadras!!! fantastika! 5
 
 
20. Vytautas G    (2008 09 25 12:59)  
vargsiukas didziagalvis :) +
 
 
21. Gedas Meškūnas    (2008 09 25 13:47)  
Geras
 
 
22. Pijus Vyčas    (2008 09 25 14:42)  
OHO
 
 
23. Walldis    (2008 09 25 14:43)  
Ziauru .... bet tokia kasdienybe .... kadras retas ...vertas +10
 
 
24. Daydreamer    (2008 09 25 15:24)  
Džyz
 
 
25. Petras T.    (2008 09 25 15:34)  
!!!
 
 
26. Флагвамвчaйку    (2008 09 25 15:39)  
cia tai ZOPA
 
 
27. Snaržas    (2008 09 25 15:42)  
VnzH kadras-ikaruslux !
 
 
28. DaivaRide    (2008 09 25 15:43)  
auch !
 
 
29. grethen    (2008 09 25 15:51)  
o siaubeli, tikiuos cia manipuliacija? :O nu bet 5
 
 
30. Patieška    (2008 09 25 16:18)  
grethen, manau, kad nemanipuliacija - vištos jom nukirtus galvas irgi dar eina.

Na ir vaizdelis :]]]
 
 
31. abracadabra    (2008 09 25 16:28)  
sita foto labai tinka prie neseniai buvusios zinutes bulvariniam Lietuvos Ryte kur kakalis pribuvejas gimdant ranka nutrauke...

P.S. Man tai jau darosi per daug... tokio pobudzio informacijos.. :( Koks pankas bebuciau - sirdis ir nervai pavargo.
 
 
32. abracadabra    (2008 09 25 16:28)  
Uz foto tai piatakas, cia nieko nepadarysi.
 
 
33. AA    (2008 09 25 16:31)  
grobuonis !
 
 
34. mūza    (2008 09 25 16:50)  
Kainas ir Abelis...brrrr
 
 
35. Bitė Maja    (2008 09 25 16:54)  
gera foto,bet man per žiauri..
 
 
36. briedis miske    (2008 09 25 16:59)  
kaip Vietname
 
 
37.    (2008 09 25 17:01)  
o dieve. sokiruoja
 
 
38. j_l    (2008 09 25 17:16)  
tokia pikta akim dar į mus žiūri
 
 
39. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 25 18:10)  
As tai manau, kad tas kur is desines mums tai kaip minimum su keturiais staciais raudonais pagaliukais :)
 
 
40. Giedrė Abromavičiūtė    (2008 09 25 18:17)  
maciau as gyvai tokiu vaizdu :/ ziauru... gerai pagauta.
 
 
41. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 25 18:18)  
38/ bet gerai i vieta pastate pelkini, ane? :-D
 
 
42. Karolina V.    (2008 09 25 18:34)  
oi kaip gaila;[ siaubas, plius uz tai, kad taip pastebėta.bet vistiek liūdna.
 
 
43. Gerda R.    (2008 09 25 18:35)  
Žiauru..O.o
 
 
44. Marijus *Bružila    (2008 09 25 18:51)  
o geras ,nenuobodi fota su paukshtukais .grazhu 5
 
 
45. Mindaugas Bernatonis    (2008 09 25 19:13)  
toks gyvenimas...
 
 
46. migž    (2008 09 25 19:41)  
Sužavėjo galutinai. Kažkaip ir valgyti nebenoriu...;DD
 
 
47. Olga    (2008 09 25 19:57)  
+5
 
 
48. Daiva Kielė    (2008 09 25 20:06)  
oi, na ir vaizdelis ...:(
 
 
49. Gintaras Vitulskis    (2008 09 25 20:39)  
Jaučiu, susilauksiu daug nemalonumų, bet negaliu nutylėt...tikiuosiu, kad ši foto yra ne foto kūdros nario fotografija. Aš, pavyzdžiui, negalėčiau tokios padaryti fotografijos, nes pirmiausiai įsikiščiau į tą "bandito" poelgį. Bijau, kad žiaurumai tarp žmonių bus taip pat ateityje įvertinti kūdroje teigiamai kaip realistiniai, pateks į dienos, o gal ir į savaitės populiariausių tarpą:( Man agresijos, žiaurumo aktas, kad ir kaip profesionaliai būtų atliktas fotografo, bus vertinamas tik negatyviai. Kadangi aš niekam neduodu žemiau 4.5, tai šios fotografijos nevertinu visai.
 
 
50. Mindaugas Dryža    (2008 09 25 21:29)  
nu jo,nekoks vaizdelis..
 
 
51. wilderness    (2008 09 25 22:00)  
Svarbiausia į temą pataikė. Nors šiaip tai kraupu.
 
 
52. aidas a .    (2008 09 25 22:44)  
I tema (51/) nelabai, bet vaizdelis, nors ir sokiruojantis, tikrai vertas gero ivertinimo.
 
 
53. GintarasM    (2008 09 25 22:46)  
49/pritariu 100%
 
 
54. Флагвамвчaйку    (2008 09 25 23:24)  
49/ tada nereiktu ziuret visokiu animal planet ir pan. Deja gamta yra tokia, o kisimasis i ja priveda prie aralo juros. Taigi, kadras atominis.
 
 
55. Adomas Svirskas    (2008 09 25 23:35)  
Geras kadras. Ka padarysi, turinys yra koks yra.
 
 
56. Marijus *Bružila    (2008 09 26 00:15)  
o!VV, chia tikrai kazhkas naujo :)
 
 
57.    (2008 09 26 00:42)  
boze kaip siaubinga...:) VV as nustebus, kad tai tavo nuotrauka. Tokia brutualiai nemoteriska. Nu bet ka padarysi..va toks gyvenimas- fragmentais labai baisus :))
 
 
58. AM    (2008 09 26 00:50)  
gers+
 
 
59. Inga Jankauskaitė    (2008 09 26 01:44)  
57/ taigi ne ji tam visciukui galva nusuko ir ne ji viska rezisavo...Kas cia per moralizavimai ne vietoje... hm mano galva tikrai tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje su tinkama optika atsidure autore.
 
 
60. VV    (2008 09 26 06:12)  
...mhm... kur kas maloniau buvo paspausti mygtuką tuomet, kai nuo blakstienos atsispyrė Dievo karvutė. 54/ Animal planet? Bet gi nė teliko nereikia:) Gamta aplink mus. Voras musę pričiumpa į tinklą, didesnė žuvis praryja mažesnę, o mano katukas ir vėl prie slenksčio patiesė pelę. 49/ tai ar kištis į šitokį „banditizmą“, stabdyti? Gintarai, konkrečiai šių dviejų reikale aš nieko pakeist negalėjau. O savo požiūrį galiu. Aš vegetarė. Jau 12 metų. O Jūs?:)

Bet ne apie paukščius aš. Man jiedu – metafora iškilo. 57/ ir jei režisuoti viską galėčiau, tokių piktaakių išvengčiau.
Taigi už tuos, kurie išlieka stovėti ant kojų!
 
 
61. Miglė B.    (2008 09 26 07:53)  
Kažkaip, nuotrauka pagauta gerai. O ir mintis nebloga, juola, kad toks gamtos dėsnis stipriausi išlieka, juk ir tarp žmonių taip.
 
 
62. Jonas Balandis    (2008 09 26 08:16)  
vargšas balandėlis :(
 
 
63. Dangus    (2008 09 26 08:34)  
pravda vsegda adna... :)
 
 
64. Gintaras Vitulskis    (2008 09 26 08:47)  
60/ Suprantu, kad gamtoje savi dėsniai ir žmogui į juos geriau nesikišti. To "bandito" nubaidymas būtų tik impulsyvi reakcija tai pamačius, nes ši egzekucija vykdoma žmogaus teritorijoje (šaligatvio plytelės). Bet aš ką kitką turėjau omenyje: kad taip greitai galėsime sulaukti pasirodant ir fotografijų, kur vyks "natūrali atranka" ir tarp žmonių. Kažkas panašaus į tai, kai ramiai iš šono buvo filmuojamas plačiai pagarsėjęs "kaimo erelio žygdarbis". Žiaurumo pakanka ir gyvenime, kam dar čia tai rodyti?
 
 
65. Ramūnas L.    (2008 09 26 09:26)  
Kadras padarytas tinkamu metu, yra kaip yra...
Gintaras V. keistai mąstot ;)
 
 
66. wilderness    (2008 09 26 09:33)  
52/ na kodėl gi ne į tema? Įprasti neįprastai ar kaip ten vadinosi ketvirtadienio tema:) Man regis labai pataikė. O štai, kad tai VV daryta foto - tai nustebino:)
 
 
67. grethen    (2008 09 26 09:44)  
nesuprantu zmoniu, kurie taip akivaizdziai greziasi nuo tikroves, aiskios psichologines baimes. yra realistai ir idealistai, matyt lengviau pastariesiems. bet yra kaip yra ir mane si nuotrauka veeeeza!
Gintaras V. tikrai keistai masto...
 
 
68. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 26 10:18)  
49/64/ Gintarai, as nuosirdziai tikiuosi, kad savo komentara tu parasei is kokio nors karshto tasko musu planetoje, kur visomis isgalemis stengiesi uzkirsti kelia ten vykstantiems nusikaltimams (nesvarbu pries ka, pries gamta, zmogu, silpnesni ar maziau turtinga). Nekalbetum gi siaip sau, tusciai ... ane?
 
 
69. Nendre    (2008 09 26 10:34)  
Oho, VV, nesitikejau :) Beje be galo malonu, kad islikai stoveti ant koju ;)

Na o del diskusijos. Ir viena puse suprantu, nes akis nusukau momentaliai nuo nuotraukos ir daugiau nebeziuriu i ja, bet ir kita puse suprantu. Gintarai V, matyt nesat daugiau susidures su tokiais gamtos atrankos reiskiniais :) Kazkada as buvau idejusi cia savo katino medziokle inkile. Kadangi tai vyko zmogaus teritorijoje, musu sode, kaip ir jus sakote instinktyviai jis buvo baidomas nuo to inkilo ir mums tai pavyko. Kaip as dziaugiausi isgelbejusi paustelius :) Po valandos tas musu grazuolis pasipuoses plunksnele-pukiuku ant nosies. Suprantama savo jis padare. Taip kad baidyk nebaides, kas is to. O vakar vakare mano akyse pelyte papjove ir galvojat jis bent truputi girdi kai bandai ji stabdyti? nea, instinktai lieka instinktais. Kam rodyt tokia nuotrauka? o kam rodyt per ta pacia Animal planet, kaip baltojo lokio patinai suryja savo paciu vaikiukus? Kam is viso i tokius dalykus ziure? Nes zinios yra jega, kai daugiau zinai gali nuo tam tikru dalyku apsisaugoti ir pats, vis delto mes patys gyvunai.

Itariu vel daug prirasiau :) Kitaip man nesigauna :D
 
 
70. hideo    (2008 09 26 10:46)  
oho kaip!!
cia su paslepta mintim gal kokia? :)
 
 
71. Gintaras Vitulskis    (2008 09 26 11:09)  
68/ O taip, Ramūnai, iš paties karščiausio taško - Lietuvos, kur žiaurūs nusikaltimai auga geometrine progresija...
Baikim šią diskusiją, aš išsakiau savo nuomonę (argi negalima jos turėti, be to foto populiarumui niekuo nepakenkiau), nes matau GALIMĄ tolimesnę perspektyvą. Jau ir už savo nuomonės turėjimą nukentėjau, nes paskutinę mano foto oponentai apmėtė trejetais:)
Gyvenkim draugiškai:) PEACE
 
 
72. VV    (2008 09 26 11:27)  
71/ Gintarai:) Tą ir norėjau pasakyti - ką savo paskutiniam sakiny parašėt;)
 
 
73.    (2008 09 26 11:40)  
59/ as nieko nesakau :) cia tik gal rashtishku budu nuskambejo ne taip. Siaip esu suzaveta nuotrauka, net jei uzfiksuotas toks nelabai malonus, bet naturalus gyvunu gyvenime dalykas ;)
As tik labai nustebau, kad MOTERIS uzfiksavo si kadra ir suteike toki shmaikshtu pavadinima :))
 
 
74.    (2008 09 26 11:42)  
"Taigi už tuos, kurie išlieka stovėti ant kojų!" super :)
 
 
75. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 26 13:01)  
71/ Tai jei nusikalstamumas auga geometrine progresija, ar vis dar manai, kad metodas iskariant viesai nusikaltelius butu neteisingas? O del minusavimo, paziurejau i tavo profili, nemanau, kad kas nors specialiai ejo ir uz nuomone "dubasino", o jei taip - tada tebunie jiems geda.
74/ vel geri?
 
 
76. Vardas Pavardė    (2008 09 26 13:33)  
60/ o mes valgom triušiukus, paršiukus, paukštukus, karvutes ir visai dėl to nesigailim ;)
 
 
77. Vardas Pavardė    (2008 09 26 13:33)  
60/ o mes valgom triušiukus, paršiukus, paukštukus, karvutes ir visai dėl to nesigailim ;)
 
 
78. VV    (2008 09 26 13:39)  
76/77/ o:) smagu matyti čia:) visai nesigailit, aha - net dvigubu komentaru:))
 
 
79. Gintaras Vitulskis    (2008 09 26 13:43)  
75/ gal jau negrįžkim atgal į viduramžius:))))
 
 
80. Vardas Pavardė    (2008 09 26 13:53)  
78/ cia patys sau norejome uztvirti, kad tikrai zinoti, kad nesigailim :D O gal gailimes....??? :/ malonu irgi. ir darbus dedant malonu matyti.
 
 
81. Kimono    (2008 09 26 14:01)  
Nevertint ir nesiginčyt ateinu. vakar tikrai nebuvo jokio ūpo žiūrėt šią foto, jau thumbnailas kažkaip nejaukiai rodėsi. Bet šiand užtikusi, kad čia VV foto, negalėjau snapo nekyštelt:DD Žiauriai gera metafora. Tikiuosi ji reiškia grįžimą - stipriai stovint liūliuojančioje kritikos kūdroje. Valio:)
 
 
82. O.S.    (2008 09 26 14:55)  
Gyvenime nebuciau pagalvojusi kad tai jusu foto 8-O. Talentingas zmogus talentingas ivairiapusiskai.
 
 
83. Ramūnas Blavaščiūnas    (2008 09 26 15:29)  
81/ Taigi, vardu kultas :)
 
 
84. K. M.    (2008 09 26 15:44)  
Anadien, kai mano kaimynka laikrasciu pritvojo muse, baisingai supykau ir vos neisizadejau draugystes. Sakau tvirta "NE" naturaliai atrankai gamtoje.

p.s. kaimyne man pazadejo, esant galimybei , muse klonuoti. Todel draugauju su ja(ne muse, o kaimyne)ir iki siol.
 
 
85. Adomas Svirskas    (2008 09 26 18:28)  
Oho kokios diskusijos :D Vienzo ptychku zhalka, bet tokia cia jau realpolitik :)
Apie "atrankos tarp zmoniu" foto... Futbolo ar bokso fotografu darbai juk ne naujiena :)

Pvz: http://www.denistouret.net/constit/zidane_coup_tete_060709.jpg
Vienzo Materazzi stovek tvirtai, net jei Zidane plike/snapas ir kieti :) Italiukstis pasirode "ne bachuras" kaip sako "ant Lietuvos" ;)

O fotografas daznai kaip chirurgas - c'est la vie ;)
P.S. O gelytes ir as megstu pafotkint ;) Erotiska juk ;)
 
 
86. Gintaras Vitulskis    (2008 09 26 21:12)  
Dar įkišiu trigrašį: iš animal planet laidų žiaurumai man neužsifiksavo atmintyje, matyt, ne tas amžius, kad paveiktų mane, o giliai įstrigo į atmintį vaizdelis, kai ką tik gimęs antilopiukas nustriksėjo prie netoliese gulinčios sočios liūtės, o toji...jį ėmė laižyti, prausti savo šiurkščiu liežuviu, o tas svirduliavo nuo jos prausimo:)))) Gal nusiplovius būsimus "pavakarius", ji ir užkando, bet jau to operatoriai neparodė:)
 
 
87. Zilvinas Valeika    (2008 09 26 23:23)  
57/ tikras veidas :)) hi hi
 
 
88. Zilvinas Valeika    (2008 09 26 23:26)  
tiesa - kadras labai stiprus - 5
 
 
89. Zilvinas Valeika    (2008 09 26 23:29)  
ir dar - labai tas balandelis ant pirstu galu - kaip kokia balerina po pasirodymo visa galva publikai nuleke graksciai...
 
 
90. Zilvinas Valeika    (2008 09 26 23:32)  
nuleke = nulenkė, atsiprašau už klaidas :)
 
 
91. VV    (2008 09 27 06:37)  
:))

84/ oiiii K.M.:)))) kaip smagu, kad ir pas mane užsukai pašmaikštauti:)
 
 
92. Nefotografė    (2008 09 27 21:24)  
Nuosirdziai spaudziu tris, gaila, kad daugiau neturiu. Nebutina visas realijas cia rodyti. juk ir vaikai ziuri, bet niekis, ilgainiui taps norma, jei nuo mazens ziures tokius vaizdelius. Berods pati turite du, nemanau, kad jie nepaziuri mamos galerija. O teigiami vertinimai, daug ka pasako apie nudienos zmoniu ziaurumo toleracijas. Gal dar kada parodykit, kaip girtas pilietis ant sienos slapinasi, kaip paauglai pakrumiuos dumeli pesa, o topas butu kraupios avarijos reportazas, dzniausai po tokiu, batukas ant gatves lieka ir kaip ten bebutu su koja, ar be jo, jis stovi. Taigi, pamastykit apie tai.
86/ As uz tave, dziugu, kad yra dar jautriu zmoniu. :)
 
 
93. Kamilė Naraitė    (2008 09 27 21:25)  
Pirmą kart tokį žiaurų vaizdą matau.. ;D Bet šiaip įdomu. 5;}
 
 
94. Nefotografė    (2008 09 27 22:01)  
Net silta arbata su medumi nepadejo pamirsti tamstos "sedevro", taigi sugrizau dar karteli. Prisiminiau vakar matyta vaizdeli. Isivaizduok: Didelis siuksliu konteineris, jo apacioje maza skylute, nezinau kokia jos paskirtis, gal kad siuksles kviepuotu, nesvarbu...Zodziu maciau ten mazytis katinelis galva ikises, kunelis tai ir liko sustinges. Nebepajege jis galvos istraukti maisto beieskodamas, taip ir uzgeso, bestovedamas...Taigi, jei sudomino galiu paskyti kur jis, nulektum reportaza padaryti. Adresas : Karkle, takelis kuris veda i vaiku stovykla "Ziogelis". Manau nesunkiai turetum rasti. Sekmes.:)
 
 
95. Kęstutis Šimatonis    (2008 09 27 22:02)  
meistriška foto
 
 
96. Adomas Svirskas    (2008 09 27 22:09)  
92/ Ir as manau, kad reikia paduoti VV i teisma (Strasburo ar Hagos) uz ziaurumo propaganda. Nuosprendis galetu buti sedeti kas vakara, fotografuoti saulelydi ir lankstyti is popieriaus gerves sutvirtinant ju kakla armatura, kad strutis nenukirstu.

O siaip prisiminiau, kad turiu foto su pervaziuota vaikiska kepuraite...
 
 
97. Adomas Svirskas    (2008 09 27 22:12)  
94/ O kas che toks jawtrus/i be wardo? Anoniminei fotoholikaj?
 
 
98. Adomas Svirskas    (2008 09 27 22:17)  
94/ Jei rimciau, tai sio komentaro verbaline tryda mane supykino, skirtingai nuo fofo. Manau, kad vaikai skaito ir komentarus, paskui sapnuos ta katineli...

Apie katinus: curiosity killed the cat, satisfaction brought her back :)

Gal minetas katinas patenkino smalsuma ir atgijo, buvo apsimetes tik negyvu, kai pro sali ejo didele fotografe... Na, bet gal paciupinejo ta katina ir is ties jis jau buvo negyvas. Tada liudna, bet kam tos detales - juk zodziai taip pat veikia.
 
 
99. Mindaugas K.    (2008 09 27 23:06)  
Nesitikiu būti išgirstas.... Žiūriu į šią foto ir matau me tik vikrią, galbūt net virtuozišką stop akimirkos įvaldymą.... Matau daugiau... Ir tas mtymas pagimdė daug klausimų, nes esu įpratęs mąstyti...:) ...Klausimas pirmas.... Kokią įtaką pasąmonei nejuntamai daro tokie darbai.... ?... :) retorinis klausimėlis.... :)... o juk čia lankosi ne tik 18+... ko tuomet stebėtis, kad vyrauja sociume tokios tendencijos kaip šiandien, jei net profai pamynę etiką kabinasi TIK į techniką ir ir profesionalumą... Visuomet buvau nuomonės, jog fotografija, kaip ginklas... kiekvienas "šūvis" gali apgint arba nužudyt... :) ... Iš čia matomo vaizdo, aiškiai matyt bendros visuomenės tendencijos, tačiau esu kiek sukrėstas, kad tos tendencijos jau yrapadarę nekintamų pokyčių ir kuriančiųjų gretose....:).... Norit garsaus vardo... ? vaizduokit smurtą, negatyvą, kraują ir labai greit tapsite tokiais... gaila, bet tai ir yra tas tikrasis kuras, kuriam dažnai pavaldūs net dižiausi autoritetai kūryboje.... kurti smurtą ar gyvenimą, kiekvieno kuriančiojo pasirinkimo reikalas... Ir gaila, jog daugelis pasirenka nusileisdami tam ydingam ir visa ką griaunančiam sociumo kriaugeriškam žiaurumui, dažnai dar primenančiam Romos imperijos laikus, kai gyvybę ir mirtį lemdavo kraujo ištroškusi minia...
P.S. Pagarbiai pastebėsiu, jog tai tėra manoji nuomonė ir asmeniniai pastebėjimai apie bendrą kūrybinį kontekstą šių dienų sociumo erdvėje...

Pagarbiai,
Mindaugas Krištopas
 
 
100. Sim-Sim    (2008 09 28 00:11)  
jei as visa 100 xD kadras labai patiko , saltu nervu zmonems manau tikrai labai patinka xD as ne issimtis x]
 
 
101. Mindaugas K.    (2008 09 28 04:27)  
Gergiama Simona, manasis komentaras buvo ne apie atšalusius nervus (beje, kūryboje atšalę nervai, kartais reiškia savosios pozicijos neturėjimą).. Yra net toks posakis... Šaltas ir abejingas... abejingas kam..? ...retorinis klausimas nereikalaujantis atsakymo...:) O apskritai, tai kalbėjau tik apie vaizdo etiką/estetiką (techninė dalis nepriekaištinga), kaip apie kūrinio vertę sudedamąją dalį... dar galbūt, apie kuriančiojo norą įtikti visuomenės skoniui, beje dažnai, skoniui suteikiančiam abejotinoms vertybėms prioritetą ... :)... Kadangi nepuoselėju konfirmizmo idėjos, esu pratęs sakyti tai ką jaučiu ir mąstau neslėpdamas...:) Beje, kiek pastebėjau, ne vienam/-ai, čia palikusiems savuosius komentarus, užkliuvo siužeto brutalumas nuolankiai nuomonę pasilaikant sau, o maksimalius balus autorei...:).. Būtent tame ir įžvelgiu, tam tikrą tendenciją kurią galėčiau pavadinti prijaukinimu...:).

"Daugelis žmonių rengiasi gyventi rytoj, ir tik nedaugelis tą daro šiandien"... Berods taip yra pasakęs Jonathan'as Swift'as dar 18-am amžiuje... Ir pasaulį pakeisti įmanoma, tik pradedant jį keisti nuo savęs...
 
 
102. Mindaugas K.    (2008 09 28 04:28)  
101/ ... Sorry, Turejo būti Gerbiama... :) dar kartą sorry...:)
 
 
103. Asta Remeikaite    (2008 09 28 05:02)  
Ziauru... nepatinka man tokios nuotraukos nors tu ka.
 
 
104. Adomas Svirskas    (2008 09 28 05:48)  
/99&101 - Visai isgirstamas poziuris, skirtingai nuo, mano akimis, isteriskai veidmainisku "arbata su medum nepadejo" ir "kaciuka maciau numirusi, bekit fotkint galavarezai" :)

Estetika manau cia savo vietoj, naturalistine tokia foto, bet jei pavartyt National Geographic, dar ne to pamatysim, ir nemanau, kad tas leidinys siekia pigaus populiarumo butent tokiais reportazais. Pvz http://ngm.nationalgeographic.com/2006/09/killer-pride/video-interactive

Del etikos.. cia juk pavaizduotas naturalus gamtinis epizodas, nieko surezisuoto ir pateiktas taip, kaip galime pamatyti kiekvienas is musu. Zmones, skirtingai nuo gyvunu, turi galimybe mastyti, taigi zmoniu ziaurumas yra kitoje kategorijoje ir lyginti, manyciau, nera korektiska.

Del 18+.. cia kudroje ir taip ne viskas pradinukams skirta, manyciau tevai turi pasirupinti tuo, ka ju vaikai prie kompo veikia. Zinoma, kudra yra pats baisiausias saitas Marijos zemeje ;)

Del autores siekio pelnyti populiarumo vaizduojant smurta... Na, nesunku pastebeti kokiais darbais autore pelne ir pelno populiaruma, ziaurumo ten su ziburiu nerastume, greiciau atvirksciai, norisi garstyciu nuo saldumo apsiginti, tad del itikimo "krovozhadnos" visuomenes skoniui manau nereiketu per daug nerimauti.

Taipogi atvirai sakau, ka mastau. Viso labo asmenine nuomone.
 
 
105. K. M.    (2008 09 28 12:25)  
99/ Skaitydama jusu parasyma, susidarau nuomone, jog sutinku zmogu,kuris kazka apie naturalia gamtos atranka yra girdejes. Klausimas. Ar uzsimerkiate ir uzdengiate vaikams akis,kai gandras griebia varle? Zuvedra skanaudamadarko zuvi,sudvabaliai doroja maita... Ar katinas,kuris galabyja pele irgi sulaukia bausmes, o pele didziojo gelbetojo rankos. Ar nuolat matomi nykos ir atgimiomo vaizdai , jusu manymu, yra kazkas nepadoraus, slykstaus irgi neigtino. O gal uzglamurindami istiskusio masalo liekanas ant masinos stiklo, mes darom didesne zala savo vaikams,nes jiems ima atrofuotis gailescio,atjautos, liudesio,blogo-gero suvokimo stygele?

Uzglamurinkim gamtos desnius ir musu sielos atgims.... Yra cia klaida?O gal ne?
 
 
106. Mindaugas K.    (2008 09 28 13:05)  
104/105 Su nuoširdžia pagarba.... Apie natūralius dėsnius... kartais tam tikri dalykai etikos ir pasaulio suvokimo reikalas... naciai irgi dangstėsi natūralios atrankos dėsniais... o konclagerių ar pokario brutalaus smurto scenos dažnai publikuojamos...?:) o LR fotoreportažai...? dažnam galima pamatyti kraujo ištroškusiai visuomenei pateikti vaizdą detalų, nepaliekant nuošaly nei vienos smulkmenos... Taigi ir teigiu, kad visa kas priklauso nuo visuomenės bendrųjų vertybių...:) ... O kokios jos yra nededant labai didelių pastangų galima įžvelgti..:) tik kad didelė sociumo dalis įpratusi gyventi stručio principu, kai tas slepia galvą smėlyje..:) Nematau - problemos nėra...:) Kodėl smurtas vaikų/paauglių tarpe didėja... ?:) taip pat retorinis klausimas, atsakymas į kurį, tiesiogiai priklausantis nuo aplinkos, kurioje gyvenama vaikystėje... :)...
O dėl NG (matyt kanalas gyvuoja 100% iš labdaringų paaukojimų, kad galėtų būti tikrai nepriklausomu nuo priiimto etalono..:)...), kaip atsakė gerbiamas A. Svirskas, darau išvadą, kad TV produktai visi 100% sektini... :)... Serialai, politiniai debatai, akivaizdžiai š....dą malant, žvaigždūnai.... :).. Beje, jei jau paliečiau tokį klausimą, ir paklausiu... Kodėl Kanada, skirtingai nuo JAV (kaimyninės šalys) skiriasi savo nusikalstamumo rodikliais... ? ir ten ginklai legaliai parduodami, ir ten...:)... Ekspertai, ieškodami atsakymų, atrado vieną vienintelį atradimą.... Vizualizacijoje (TV, radijas, periodiniai leidiniai, kūrybinės tendencijos), ženkliai mažesnis procentas vadinamųjų natūralios atrankos scenų, kraujo smurto, gąsdinimų..... Beje, čia taip pat paliečiau taip ir neatsakytą manojo klausimo dalį.... Tai kokį gi poveikį panašūs vaizdai daro pasąmonei žmogaus psichikai (beje viskas vyksta nepastebimai...)... :)?... manau šitą atsakymą duoti galėtų net mokslų nebaigęs 1-2 psichologijos kurso studentas... :)
P.S. Vėlgi, tai tik manoji nuomonė... kukliai...:)
 
 
107. K. M.    (2008 09 28 13:34)  
O kodel sia nuotrauka jus priimat,kaip TV radijo, periodiniu leidiniu ir kt. rodoma zmogisko brutualumo vizualizacija, o ne kaip NG kanalo "tokie desniai gamtoje" zinia?
Ir griztant prie Jusu klausimo. "Tai kokį gi poveikį panašūs vaizdai daro pasąmonei žmogaus psichikai". Paklausiu ir as. Kokie vaizdai? Ar nuotraukoje matomi "tokie desniai gamtoje" , ar ibrukami "va taip mes mylime smurta" ?
 
 
108. Mindaugas K.    (2008 09 28 13:44)  
107/... Priimu taip pat ne vien dėl to, kad foto įkelta vertinimui... Tiesioginis suinteresuotumas... balai.. (ko tik žmonės nepadaro dėl ambicijos ir garbės patenkinimo... kartais dėl pinigų...:)...). Be to tai vienintelis kaip matau autorės tokio plano darbas... :) Vadinasi iššokantis iš įprastinio konteksto ir pateiktas kaip minties šedevras.... beje, tą pasako ir epitafija, parašyta po foto..:)... Užtai ir matau kiek daugiau, nei įprastinis gamtos dėsnių rotacijos pavaizdavimą...
 
 
109. Mindaugas K.    (2008 09 28 13:48)  
107/ O dėl brukimo... Visi vaizduojantiesji, turi įprotį pateisinti tokį veiksmą.. .Veidų čia daug... nuo "mes tiesiog atliekame pareigą ir informuojame" iki atviro pasitenkinimo sensacija...
 
 
110. Mindaugas K.    (2008 09 28 13:57)  
107/ be to kiek ,savo komentare 99, k kalbėjau Tik apie tendencijas kūryboje ir sociumo įtaką kūrybai...:) tame tarpe ir visoms vizualizacijos formoms... Kadangi šitą portalą priskiriu prie mažos (gal ir nemažos) kūrybinės kalvės, laikiau būtinybe išsakyti savąją nuomonę, vildamasis, jog kuriantieji gal būt susimąstys, prieš publikuodami panašaus profilio darbą ateityje... O nesusimąstys, - kiekvienas eina savuoju keliu, jausdamas/nejausdamas atsakomybę prieš savąjį AŠ kaip kūrėjas,tik vardan ko ir kodėl sukūrė tą ar kitą kūrinį... :)
 
 
111. JP    (2008 09 28 14:06)  
ilgai žiūrėjau, ilgai skaičiau, ilgai galvojau... vaizdas žiaurus, tačiau tikras. ar jį vertėjo čia rodyti? turbūt taip. juk ši foto sulaukė tiek visokių nuomonių, net nebe į temą. pilnai sutinku su * nuomone dėl visuomenėje toleruojamo ir reklamuojamo žiaurumo. tačiau - jeigu mes to ,,nematysime", sąmoningai slėpsime nuo vaikų, geriau nebus, nes pasaulis toks jau yra - žiaurus ir negailestingas silpniems, kiekvieną dieną reikalaujantis daug jėgų ištverti stipresniųjų persekiojimą. nes žmogus - taip pat gyvūnas, kiek jis bebandytų tapatintis su dievais, tačiau dažniausiai elgiasi kaip elementarus gyvulys, ženklindamas savo teritoriją, kenkdamas skirtingai galvojantiems. o taip - žmogus yra daug kartų blogesnis už plėšrų gyvūną, nes sugeba, pasitelkęs savo neišsenkamą fantaziją, psichologines žinias, pasielgti su kitais - vadinkime savo rūšies atstovais, t.y., žmonėmis, taip, kad ...
visi tai žinome, beje.
vadinkime tai kova rūšies viduje:) turbūt nedaug gyvūnų kenkia taip savo gentainiams?
galime tapti vegetarais, veganais, tačiau jokios dieviškos komunijos žemėje nebus - juk žmonės tik gyvuliai, kurių gyvybiškai svarbūs instinktai yra gerokai perlenkti. galime nematyti, kas darosi aplinkui, užsikimšti ausis, kai kas nors šaukia pagalbos, nerodyti vaikams žiaurių filmukų, iškritusių iš lizdų paukščiukų, beuodegių katinų... tai gal ir bus mūsų individualus protestas, tačiau pasaulio nepakeis.
o kas pasaulį gali pakeisti?
jeigu aš žinočiau:)

o ši Viktorijos nuotrauka man taip pat buvo staigmena, nes kai žmogų pažįsti tik iš gražių saldžių nuotraukų, kiek netikėta pamatyti tokią, visai kitokią:)
 
 
112. Adomas Svirskas    (2008 09 28 15:10)  
"kaip atsakė gerbiamas A. Svirskas, darau išvadą, kad TV produktai visi 100% sektini... :)..." - sunku butu kreiviau interpretuoti... Lyginti NG su LNK siukslynu.. nekomentuosiu gal, sunku butu neperzengiant ribu :)

Paskaites gerbiamo Mindaugo K. paskutinius pasisakymos izvelgiu pigoka sventakupriska konjunkturizma, panasu i draudimus krepsini rodyti ne nakti nes ten alaus reklama ant parketo, ar pardavineti VYNA Rugsejo pirmaja, tarsi tai sprestu problemas. Jas spresti reikia kitur.

Su visa derama pagarba manau, kad taip elgiasi zmogus, siekiantis pigaus populiarumo dirbtiniu sventeiviskumu - atsiprasau uz atviruma.

Ka padarete, Mindaugai, kad, tarkime LNK, rodytu maziau slamsto? Nesakau, kad imanoma daug padaryti, nebent svietejiskai dirbti savame rate :)

Dar apie sventakupriskuma. Paziurejau Jusu, Mindaugai foto eFoto - http://www.efoto.lt/node/108335 - priskirta N-18 :) Nekomentuosiu :)
 
 
113. Mindaugas K.    (2008 09 28 15:39)  
Gerbiamas Adomai...malonu, kad kaltinate mane tokiais dalykais kaip pigus populiarumas... :).. Efoto to siekdamas net sugrudau geresnius darbus i dienorasti, kurio matomai, net nesiteiket atsiversti....:)))).. malonu kad esu kaltinamas siekiantis karjeros, edamas sveikos kritikos keliu (kiek pastebejau tamsta elgetes kiek kitaip...:)))).... :).... Dzin, man tas dalykas... Sugebedamas ishsakyti savo pozicija niekados populiariu nebusi.... Tachiau viena pasakysiu, kuryba reikalauja laisves nuo karjeros troshkulio ir kitu panashiu dalykeliu... :) ar galite pats pasigirti tuo...? jau nepirma syki Jusu komentaruose prie 6ios foto pasijaucia pykcio, paniekos, konstruktyvios netolerancijos gaidele, ir nora skaudziau igelti oponentui... :)

"...O kas che toks jawtrus/i be wardo? Anoniminei fotoholikaj? ...";
"...Jei rimciau, tai sio komentaro verbaline tryda mane supykino...";
"...Paskaites gerbiamo Mindaugo K. paskutinius pasisakymos izvelgiu pigoka sventakupriska konjunkturizma..." (beje, paskutinis komentaras visas persmelktas tokia dvasia....Kagi, kai argumentai baigiasi, tinka ir tai...:) pastebesiu jog esate nepirmas toks istorijoje... Buvo ir didesniu uz jus kritikos gniauzeju...Pvz Stalinas ar Hitleris... uztai drysiu teigti, jo esate tos epochos sjaudus palikimas... :)
O shiuo komentaru ir baigiu savo pasirodyma shiame portale.... :) Neesu menininkas, kaip dauguma chia esanchiu.... esu tik zmogus kuriantis ir kuriantis pasitelkdamas minti, visuomet zinantis kas kam ir kodel.... :) Uztai jauchiuosi chia ne savo vietoje ir ne savo laiku, ypach paskaites panashiu karjeristu kaip jus pasisakymu.... Ta drystu teigti zinodamas daugiau, negu Jus galite isivaizduoti, tiek apie portala, tiek apie paties kai kuriuos kurybos epizodus:)... Uztai sekmes pachiam ir gyvenime ir kuryboje... Ypach kuryboje... :)


 
 
114. Mindaugas K.    (2008 09 28 15:41)  
P.S. atsakymu galite ir neberashyti ponas A. Svirinskai.... Pasinaudosiu stipresniojo teise, pasakyti, kada pokalbis turi buti baigtas ir atsijungiu ish shio portalo su visam...:)... Dar karta sekmes... :)
 
 
115. Adomas Svirskas    (2008 09 28 16:13)  
Aciu :) Cia nerviskai taip isejo kad pavarde iskraipyta? :) Jus, Mindaugai, lygindamas NG su LNK esate ateities svietalas ir kelrode man zvaigzde :)

Jums leidus, as sita sau ant darbastalio - http://www.efoto.lt/node/107525 - DZE... ;)

Gerbiu Jusu nuomone. Kas Jums sveika kritika, man pasirode nesveikas marazmas, atsiprasau.
 
 
116. Mindaugas K.    (2008 09 28 16:14)  
O visems norintiems isitikinti mano nemoksiskumu fotografuoti idedu savo galeros nuoroda... :)

http://www.efoto.lt/user/zero_foto

Kuriant pareikalavusios Matymo - dienorashtyje, pastabumo pareikalavusios bendroje galeroje... :)
 
 
117. Adomas Svirskas    (2008 09 28 16:41)  
116/ Nemazai idomiu Jusu darbu, kalba ne apie juos, nereiketu taip nusivertinti siekiant pagyrimu. Bet foto Jusu geros, kiek as tai suprantu.

Mindaugai, man artimas Jusu bruozas issakyti savo nuomone nepaisant konteksto. Uz tai pagarba. As savaja issakydamas taip pat manau uzsitrauksias dievo karvyciu bei avineliu panieka... C'est la vie.
 
 
118. Sidabra    (2008 09 28 16:47)  
Uzmate nuotrauka mano 2-mete mazyle,sako : "niamniu - niamniu,agyk " (valgyk) ir pagalvojau,kad tiesa... islikimas...

O vyrams pasakysiu... sorry,jus blogiau uz bobas ir + nevietoj :(
 
 
119. Adomas Svirskas    (2008 09 28 16:50)  
118/ O kur vieta? :) Zinoma, mes blogiau uz bobas :) Cia tai be kalbu ;)
 
 
120. AA    (2008 09 28 18:22)  
Imtymios pazintys (su karvutemis) tokios audringos reakcijos nesusilauke :D kiek cia. Gera foto-gyvenimiska. Ir nieko ji neskatina. Gal tik zmogiska vertinintuju agresyvia/audringa/emocinga zmogiskaja reakcija del savo paties asmeniniu isitikinimu.
 
 
121. Benas Navanglauskas    (2008 09 28 19:10)  
49> nusipezėjai visiškai.
 
 
122.    (2008 09 28 19:44)  
http://www.efoto.lt/node/43009 Mindaugai Kristopai, o tai cia- ne ziaurumas ? :)
 
 
123. Mindaugas K.    (2008 09 28 20:24)  
122/ vertetu pasidometi profilio savininku.. .:) baggio... Ne mano profilis.. :)
pabandyk chia...:) tuomet ir spresk ... http://www.efoto.lt/user/zero_foto
 
 
124.    (2008 09 28 20:36)  
123/ jo, ka tik supratau, kad ne taip paziurejau :)) atsiprasau. Efoto niekaip neperprantu. O siaip jusu darbai grazus, nors ir su issakyta nuomone po sia nuotrauka kategoriskai nesutinku.
 
 
125. VV    (2008 09 28 20:44)  
Oho.

O žinai, K.M., būčiau tau miela kaimynka:) Muses, uodus ir kandis mes ne laikraščiais – o į delnus ir į laisvę išleidžiam. Tokia tad tvarka mūsų namuose. Bet su gamtos dėsniais visgi vaikiukams susidurt tenka.

Bet dar kartą – ne apie paukščius aš. „ ...kurti smurtą ar gyvenimą, kiekvieno kuriančiojo pasirinkimo reikalas“ sakote, * (Mindaugai) . Ir siūlot eiti takeliu link Karklės. Tiesiog gūžtelsiu pečiais ir netuščiažodžiausiu. Tegul 174-ios mano galerijos foto pakalbės už mane. Ir jei šita fotografija man būtų tik gamtos dėsnių iliustracija, galerijoje ji matyt nebūtų atsiradus (Jūsų, * Mindaugai, versija „dėl pinigų ar balų“, tekalba, deja, apie Jus patį, kaip ir jūsų rašinių tonas) Nors žmonių dėsniai kiti, kirčiai būna ne mažiau skaudūs. Manau, metafora akivaizdi, ir kartais saviironija tepadeda gyti.
 
 
126. VV    (2008 09 28 20:44)  
Taip norisi šilto, geranoriško bendravimo kūdroj.
 
 
127.    (2008 09 28 20:49)  
Na, Mindaugas turbut praleido ta vieta, kur VV pasake "Taigi už tuos, kurie išlieka stovėti ant kojų! " 60 komentaras
 
 
128. Adomas Svirskas    (2008 09 28 20:52)  
Mes cia ant ausu atsistojom truputi ;)
 
 
129. z e g n a    (2008 09 28 21:11)  
Kaip įspūdinga ir... taip uch
 
 
130. Mindaugas K.    (2008 09 28 21:41)  
125... irr nesitikejau buti ishgirstas... :) nenuostabu... Del Karkles, ne mano komentaras... Asmenishkai zinau kieno jis, kaip ir taip pat akivaizdu, del ko zmogus panorejo ishlikti anonimu... :) ... Malonu sulaukus demesio, kaip beje ir pastabos kuriu chia jau sulaukiau del savojo poziurio ishdestymo... Kaip jau sakiau, nenuostabu, jei atkakliai nenorima matyti... uztai ir sakau esu chia ne vietoje ir ne laiku... Man iki shiandienos menininku toli lygiai tiek pat, kaip ir jiems iki manes.. .Pagarba autorei... Ir nepamirshkit, jog kiekvienas darbas kuri pamato auditorija, turi pakankamai stipru poveiki...Kuo geresnis darbas, tuo stipesnis poveikis...
P.S. savosios galeros nuorodas dejau tik po to, kai jos buvo patalpintos gerbiamo A. Svirsko, kaip ne kokio darbo pavyzdys... Tiesa, tas darbas buvo dedikuotas tam tikriems dalykams, ir ta gali pamtyti tiek ish pavadinimo, tiek ish dedikacijos, tad savojo reklaminio siekio neikaip neizvelgiu...O uz nuomone, beje ishdestyta gana mandagiai, nereikia pykti, nes pyktis tik parodo, kad akzkame esama tiesos manuosiuose sampratavimuose... :) O del kudros tiesiog uzverchiu eilini karchios patirties puslapi, kai esi kaltinamas tuo su kuo kiekviena diena susiduri bendroje, ne tik fotografu aplinkoje... ir shiuo atveju mano pasauleziura formuojama yra faktoriaus, tikiu ne zodziais, tikiu darbais.. .:) P.S. dar karta sekmes autorei kuryboje...
 
 
131. Nefotografė    (2008 09 28 22:04)  
126/Gyvenimas tebėra toks kaip visuomet: nejautrus įvykiams, abejingas žmonių džiaugsmams ir sielvartui, nebylus ir mįslingas it sfinksas. Bet kad nebūtų monotoniškumo, scena, kurioj vyksta ši amžina tragedija, be paliovos keičiasi. Pasaulis, kuriame gyvenome vakar, - ne tas pasaulis, kuriame gyvame šiandien, jis, kaip ir mes patys, nepermaldaujamai skrieja per begalybę pasitikti savo likimo. Žmogus negali dukart nusimaudyti toje pačioje upėje. Tik prabėgus šiek tiek laiko, galėsite įvertinti savają mintį objektyviame kontekste. Palinkėčiau nedemonstruoti tokių darbų, kurie sukelia neigiamas emocijas, verčia žmones įžeidinėti vieniems kitus. Norite geranoriško bendravimo, tuomet ir sodinkite geranoriškumo daigus, ką iki šiolei puikiai darėte.
Linkiu sėkmės ir šilto, geranoriško bendravimo kūdroj.
 
 
132. Adomas Svirskas    (2008 09 28 22:13)  
130/ "P.S. savosios galeros nuorodas dejau tik po to, kai jos buvo patalpintos gerbiamo A. Svirsko, kaip ne kokio darbo pavyzdys..."

Gerbiamas Mindaugai, baikite save taip plakti... as gi negaliu tiek daug kartu Jusu darbu girti, man muilo kolegos pasiulys :) Tikrai ant desktopo netempciau nepatinkancio darbo.
 
 
133. Bebras    (2008 09 28 22:59)  
ohoi - zmones grauzia save ir kitus
 
 
134. Mindaugas K.    (2008 09 28 23:20)  
Oki...:) pravažiavom....:) turiu prpažinti, jog kažkame ir aš prasilenkiau su tolerancija... Adomai... Spaudžiu ištiestą ranką .. neesu piktas žmogus ir akmens užantyje nemoku nešioti...:)... Taip pat norėčiau ištiesti ranką ir VV, pastebedamas, kad visi like darbai spinduliuoja shiluma ir savu jaukumu, ... :) ... gražus ir turiniu ir prasme...:) ... Shypsausi, nes ishties gera žinoti, jog nesusipykes nepazinsi zmogaus... :).... Nuoshirdi padarba abiems Jums... :)
 
 
135. JP    (2008 09 28 23:24)  
užuodžiu taikos pypkės dūmų kvapą:)
 
 
136. Ramūnas L.    (2008 09 28 23:32)  
blablablablabla, anekdots jumi:

Moterys sako: "Koks čia šiukšlynas! Nagi, abu - tu ir aš - tvarkysim butą, kiek aš viena galiu plušti?! Tavo daiktai išmėtyti po visus kambarius ant grindų! Ir tu pusnuogis - tuoj būsi be drabužių, jei tuoj pat neišsiskalbsi savo skarmalų!"

Ką girdi vyrai: "Bla bla bla bla bla bla NAGI. Bla bla bla bla bla bla TU IR AŠ. Bla bla bla bla bla bla ANT GRINDŲ. Bla bla bla bla bla bla BE DRABUŽIŲ. Bla bla bla bla bla bla TUOJ PAT

Green peace! ;)))
 
 
137. Mindaugas K.    (2008 09 28 23:34)  
135. kažkiek taip... :) ... bet kokiam konflikte buna neteisios abi puses, abi vienodai atsakingos uz nesuvaldyta situacija....... :)... Ir svarbu ne pats konliktas ar del ko jis kilo... :) pati svarbiausia konflikto dalis - pabaiga.... O turėti sava nuomone - ne nuodeme.... nei autorei, nei bet kokiam komentuojanchiam... :)... JP, ... - diplomatija, tam tikras taikos palaikymo vardiklis... , kartais pashalinis ramus argumentas itikina geriau, nei visio pasaulio karines pajegos... :) ... trapininkai, kartais tiesiog butini... :)
 
 
138. JP    (2008 09 28 23:36)  
ech, jūs vyrai...
:)
 
 
139. Adomas Svirskas    (2008 09 28 23:43)  
137/ Zinoma, peace, Mindaugai :)
 
 
140. Ramūnas L.    (2008 09 28 23:59)  
Ką tik baigėsi atominis karas, jau taika vien žodž absolut. Prie paskutinio išlikusio žmogaus prieina bezdžionė, ir pagaliu jam per galvą iš visų jėgų kad jablynkšt!!! Ir tada sako:
- Na ką, pradėsim viską iš naujo ?...
 
 
141. VV    (2008 09 29 00:15)  
oo:) skubu prisijungti, kaip fainiai, kad čia jau bučiuojamasi ir glėbesčiuojamasi:) Malonu susipažint, * Mindaugai:), ir su Adomu reiktų apsikabint susipažint – šitiek pridalyvavot:) tokie savi man dabar:))
 
 
142. Mindaugas K.    (2008 09 29 00:33)  
140/ Nea..... geriau patirt tylią gyvenimo būti...:))) be paskutiniojo jablyksht.... :)
 
 
143. Mindaugas K.    (2008 09 29 00:37)  
139/141/... nepaslaptis, ir ne man vienam zinoma tiesa.... nesusipykes, nepazinsi zmogaus... :).. jauchiuosi panashiai... :)... Manau dar bus progu ir in real susibegti.. :)...
 
 
144. Adomas Svirskas    (2008 09 29 03:49)  
/141 Kaip sako kultiniame filme Pulp Fiction vienu raktiniu momentu - "Well let's not start sucking each other's d*cks quite yet. We still have a long way to go." - pardon uz anglicizmus ir nesvankybes :)

Visada yra gerai pasisneketi nuo dushios, o tai kad sugebame atsitraukti nuo savo sparnuotu raketu pilnos parengties poziciju yra smagiausia :) Mes cia taip virtualiai atsventem Kudros gimce, su fejerverkais :) Is savo puses atsiprasau kur per daug ka nors kam nors uzlenkiau.
 
 
145. Adomas Svirskas    (2008 09 29 03:57)  
/143 Taip, ambicijos daznai yra kaip metro ilgio f@las - labai kruta bet visai nepraktiska ;)
 
 
146. Vardas Pavardė    (2008 09 29 09:47)  
125/ prajuokinai. Kandys ir uodus kam? Nuo siol ir as tarakonus gaudysiu ir i laisve leisiu. Ne geriau ne i laisve - lauke salta - pas kaimynus!
 
 
147. Mindaugas K.    (2008 09 29 12:22)  
145/ .... :)))))))))))))..... vos atlaikiau... :))))))
 
 
148. Zenonas Urbonavičius    (2008 09 29 16:59)  
Kadras geras, ne kiekvieną dieną pasiseka taip. Į diskusijas nesivelsiu, nors diskutuoti yra gerai ir įdomu kitų paklausyt (šiuo atveju paskaityt).
Jei pačiam tektų kažką panašaus pamatyt, tikrai nepraleisčiau progos nufotkint, kaip gautusi, jau kitas klausimas ir ar rodyčiau visiems:) +4,5
 
 
149. Wylius    (2008 09 29 19:09)  
Liuuks :)
 
 
150. kilimas    (2008 09 30 10:05)  
jeigu cia fotoshopo - 10 su pliusu.
 
 
151. ms    (2008 09 30 14:26)  
nu perskaiciau komentarus. Pasiulymas kai kuriems: jeigu norite susipazinti asmeniskai su VV, ar atkreipt jos demesi i save, darykite tai kitais budais, originalesniais, o ne bandydami jos nuotraukose slieku ieskoti.
 
 
152. Adomas Svirskas    (2008 09 30 16:24)  
151/ Mintis idomi, kazkaip net nesumasciau tokio "far fetched" tesinio, bet dekui uz ideja :) Pradzia anyway gera gavosi - ir su Mindaugu K. apsikabinom broliskai ir VV (hug) israse - ne taip jau ir veltui snapais susikibom, visi stovet tvirtai likom finale ;)
 
 
153. Sidabra    (2008 09 30 16:41)  
:)
 
 
154. saulė    (2008 09 30 17:54)  
huuh. brr. nupurtė šiurpuliukai.
 
 
155. Romas Šarakauskas    (2008 09 30 21:46)  
gerai momentas pagautas, bet kraupoka, gyvenimiška.
 
 
156. Mindaugas Buivydas    (2008 09 30 23:38)  
Unikalus momentas
 
 
157. Grazina    (2008 10 01 12:51)  
ziauriai..cia..:(
 
 
158. elne    (2008 10 03 11:13)  
a jomajo
 
 
159. Regimantas    (2008 10 08 00:13)  
Na gilintis i komentarus nesiruosiu(~),
man tai vienas klausimas pristojo nes visaip ziuriu ziuriu, ir is kitos monitoriaus puses net ziurejau, bet vistiek akys neatsake - "ten galva kur nors dar galima iziureti?" ar ieskau cia to ko nera? :) o jei galvos nebera tai kur tada ji? gal sakau autore metete? nemanau kad tam kirui ji tilptu...

kadras tikrai pritraukiantis, tik vat vertint tai susilaikysiu :)
 
 
160. Antanas M    (2008 10 14 15:04)  
vien zo 5
 
 
161. Aušra Osipavičiūtė    (2008 11 01 13:21)  
OUCH! as apalpciau toki vaizda gyvai pamacius, cia tikrai ne manipuliacija? jei ne, ar tas vargselis nebegiojo ratais kaip vista be galvos?
 
 
162. Avė    (2009 02 19 12:45)  
161. Tikiuosi, kad ne -.-
 
 
163. skajjja    (2011 08 22 21:26)  
ir kas sakė, kad TAS padaras paukštis - čia žvėris ir ne kitaip!
 
 

Tema
2008 09 25 00:52
Taškai: 276
Vidurkis: 4.72
Vertino vartotojų:   122
Žiūrėta kartų:   23355

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
001322
7211054
3101 16
(balsai vėluoja viena para)







       
Tema