Lukas K.
lentynėlė

 
1. Arunas S    (2010 03 03 03:17)  
Graži lentynėlė,++
 
 
2. Tomas    (2010 03 03 08:22)  
labai graži.
 
 
3. abphoto    (2010 03 03 09:12)  
lentynėlė labai graži, nufotografuota silpnai
 
 
4. Lukas K.    (2010 03 03 13:31)  
Deja, priestaraujat pats sau. Jei būtų silpnai nufotografuota, nesakytumet kad grazi.
 
 
5. vital    (2010 03 03 13:58)  
:) +
 
 
6. ArtūrasB.    (2010 03 03 14:40)  
Spalvas reikėtų čiut patvarkyti (žalios visur perdaug ?), kontrastą ir kompozicijoje palikus tik pačią lentyną su "turiniu" būtų liuks. O dabar tik gerai :)
 
 
7. abphoto    (2010 03 03 15:07)  
4/ aš matau įdomų objektą, kuris nekaip nufotografuotas. pats su savimi dar nesipykstu :)
 
 
8. Lukas K.    (2010 03 03 15:24)  
Arturai, Audriau, uz issakyta poziuri dekoju. Bet ir turiu pastebeti viena dalyka. Kas cia per mada mechaniskai prisiknisineti prie antraeiliu dalyku tokiu kaip spalvos kontrastai ir pan., neziurint pacios fotografijos turinio, nesistengiant suprasti autoriaus sprendimo, ir pastoviai norint kazka "patvarkyti". Arba kaip AudriusBagdono pavyzdys rodo, prisikabinti vardan prisikabinimo, mazdaug "nuotrauka labai graži, bet negražiai nufotkinta...". Situ pastabu as asmeniskai jums netaikau, cia bendra kudros puslapio problema kad komentuotojai daznai neziuri i fotografijos turini, ir slysta paciu pavirsiumi komentuodami tik spalvas, kontrastus, sarpa ir bliura, ir ju akimis "idomius ar neidomius objektus".
 
 
9. Lukas K.    (2010 03 03 15:26)  
7. O jus nepagalvojot, kad tas anot jusu "idomus objektas" jums ir yra idomus del to, kad butent taip nufotografuotas
 
 
10. Antanas Kučinskas    (2010 03 03 17:32)  
Lukai, Kaip čia švelniau pasakius - nenuoseklus šiandien ponas esate.
4 - jūs ko tai aukštyn kojomis pats apverčiate ir Audrių kaltinate. Jis aiškiai sako - silpnai nufotografuota. Tačiau taip pat mato ir tą kas nufotografuota. Jūsų įsikarčiavimas, ką galėtų ar turėtų sakyti Audrius, - mažiausiai nepagarbi ir nesolidi "laikysena".
6 - taigi, čia visi šios fotografijos žiūrovai ir išsako savo sampratą ir požiūrį. Jūs savo jau išsakėte. Gal jūs taip matote spalvas, gal jūsų monitorius, tačiau čia tos žalsvos spalvos per daug. Tai iš ties sugadina seno medžio paliekamą įspūdį. Tačiau su siūlymu kropinti tik iki lantynos - nesutinku. Man visai piriimtina ir patinka jūsų rodoma erdvė.
8 - Kodėl esate toks nenuoseklus pats sau. Už požiūrį dėkojate, tačiau su tuom nesutinkate. Terminologija jūsų kaip nepraustaburnio, - prisiknisinėti .. taigi tuo pasakėte, kad visi čia pas jus įšsakę savo nuomonę yra kiaulės.
Negana to jūs visai susipainiojote savo kalboje. Kaltinate Audrių Bagdoną prisikabinant prie jūsų ir jūsų fotografijos vardan pačio prisikabinimo. O jau sekančiame sakynyje jūs rašote, kad to jam netaikote.
Lukai, žadėjau ir aš parašyti apie silpnasias šios fotografijos vietas, tačiau jau ir taip viršiju eilučių limitą, tad tik tiek - jau seniai seniai iki tavęs, Lukai, suformuoti tapybos, fotografijos postulatai. Tau jų pakeisti nepavyks. Tad šiuo atveju ir spalva, kontrastas, viso kadro ar jo fragmentų ryškumas sudaro tą vienį, kuris jūsų valdomas ar nelabai ir atskleidžia (bent turėtų) tą idėją, mintį, emociją - per ką jūs dalinatės savo pajauta su žiūrovu.
Nesusilaikau nepastebėjęs didžiausio trūkumo - ekspozicija. Nuo šito parametro ir prasideda kaipo toks kadras. O toliau kas jau pažymėta komentaruose.
Kad visai nebūtų liūdna - objektas įdomus. Atlikimas kaip kliuvo. Norėtusį šį kadrą matyti techniškai brandesnį.
 
 
11. Zmogelis (Aurimas Frankas)    (2010 03 03 19:38)  
:)
 
 
12. Lukas K.    (2010 03 03 22:57)  
Antanai, no offence, bet savo ilgais isvedziojimais apie techninius sios nuotraukos dalykus tik patvirtinote mano komentare nr8 liudnai issakyta nuomone. Matote tokias smulkmenas kaip jums uzkliuvusi autoriaus spalvini matyma, kontrastus, ekspozicija, bet nematote pacios fotografijos. Liudna, deja del to.

Kad naudojate stiprius issireiskimus, kitus kudros dalyvius pavadindamas nepraustaburniais ar kiaulemis jau anksciau spejau pamatyti. Tvojat taip alkune ir is peties, ir vis tikites griztamojo rysio, demesio. Kvaila visa tai, tokiai bendravimo formai as abejingas. Keistai atrodo ir jusu gilus itikejimas jusu paties susikurtais fotografijos, tapybos postulatais, i kuriuos nuolat apeliuojate. Man rodos, kad tie jusu susikurti barjerai ir klises jums labai trukdo zengti i prieki ir kaip kurejui, ir kaip ziurovui. Kodel nuolat kazka kategoriskai postuluojate ir bandote uzmauti ant kurpaliaus, o ne ieskote? Galbut del to jusu naujieji darbai yra silpnesni nei senieji archyviniai. Tad dekoju jums uz issakyta nuomone, ir nemanykit kad su ja sutinku.
 
 
13. Antanas Kučinskas    (2010 03 04 00:00)  
citata iš (8) .... Kas cia per mada mechaniskai p r i s i k n i s i n e t i prie antraeiliu dalyku tokiu kaip spalvos kontrastai ir pan., neziurint pacios fotografijos turinio, nesistengiant suprasti autoriaus sprendimo, ir pastoviai norint kazka "patvarkyti".

taigi Lukai - pasakytas tavo žodis ne žvirblis, nebepagausi. O kad kitam tą kabini- tai jau jokios pastabos nebelbės.
 
 
14. Lukas K.    (2010 03 04 10:14)  
Antanai, linkeciau jums maziau prisiknisineti prie kudros dalyviu komentaru. Nes kuo toliau tuo labiau panasu kad visai ne del fotografijos, o del demesio savam ego bet kokia kaina jus kiauras dienas sioje kudros baloje mirkstate.
 
 
15. Antanas Kučinskas    (2010 03 04 10:48)  
Lukai, kas pačiam pasidarė - vieni asmeniškumai. Taktą visai pametei.
Dėl tavo požiūrio į fotografiją ir profesionalumą joje - namą,Lukai, pastatyti reikia tam turėti labai daug žinių. įgūdžių. Galima pastatyti ir neturint tų žinių, bet tik pakrantėje iš smėlio.
 
 
16. Lukas K.    (2010 03 04 14:22)  
Zinote, man tikriausiai butu idomesne pilaite pajuryje is smelio nei tarybiniu laiku stampuotos blokines dezutes. Pastebejau kad nuolat kimbate i atlapus kitiems, kabinejates prie zodziu, o savo zodziu nesirinkdamas oponentus izeidinejate provokuojate. Tad kam kam bet jau tikrai ne jums takto mane mokyti.
 
 
17. Raimonda Sutkuvienė    (2010 03 04 22:09)  
Liux foto, kokia idėja.....:)))
 
 
18. Lukas K.    (2010 03 05 00:04)  
17. Na taip, prikeleme lauko lentynele 'kaniku' vietiniu vadinama naujam gyvenimui. As nezinau kaip cia taip simboliskai sutapo, kad virsuje tos melynos geles istatytos i sena fotovonele, kuri kadaise buvo naudota nuotraukoms ryskinti :) Niekas nepastebejo, nes sunku pastebeti, as ir pats tik veliau prisiminiau :) Dekoju, Raimonda!
 
 
19. Raimonda Sutkuvienė    (2010 03 05 00:36)  
Dar klausimėlis, ten, dešinėje, ar ne pasagėlės paslėptos?
Galėtų papuošti fasadą...:)))
 
 
20. Lukas K.    (2010 03 05 00:46)  
Pastabi jus. Ten is tiesu surudije geleziniai ziedai, kurie atrodo kadaise buvo uzmauti ant medinio ritinio tarnavusio sulinio rentiniui
 
 
21. Robertas Milaševičius    (2010 03 06 09:27)  
nuostabi foto,veža.
Lukas.K kol neturėsi 4 pagalių tol ir kabinėsis visi kas tik netingi.o kai jos gausi tai
subine laižys kas tik netingi.pažiūrėk ideda koki tai marazmą ir visi svaigsta oi kaip čia gražu
ir oi kaip čia gerai, oi kaip čia ....ir t.t.pažiūrėk į tų kurie daug komentuoja fotografijas ir viska
suprasi
sėkmės darbuose
 
 
22. Lukas K.    (2010 03 06 23:02)  
Dekoju, Robertai, uz komentara. Nesiekiu as tu 'pagaliuku', jei galeciau atiduociau juos kam nors :) Neverta del to sukt galvos. Suprantat, kam ko reikia tas ta gauna - pagaliuku, liaupsiu, kritikos, 'tasku', demesio. Kas kita, kai nekurie to demesio ima vaikiskai reikalauti, tada labai jau linksma palieka :)
 
 
23. Algis aš    (2010 03 14 02:38)  
Jauku. 5
 
 

Miestas
2010 03 02 23:10
Taškai: 10
Vidurkis: 3.90
Vertino vartotojų:   21
Žiūrėta kartų:   4187

Balsų pasiskirstymas:
. 3 3.5 4 4.5 5
05000
21514
2001 0
(balsai vėluoja viena para)