(2012 03 21 23:01)
kažkada visa Žemė priklausė šiems mažyliams:)
|
|
|
|
|
1.
(2012 03 21 15:17)
nostalgiski vaizdeliai ..... :)))))
man kyla klausimas , kokie zmones jie dabar, tikriausai didele ju dalis kopineja konteinerius isauge tokioje puikuoje be rupesciu sistemoje .
Galiu pasakyti tai prosovietinio tipo fotografija , kuria dabar taip zavimasi keliama is apdulkejusiu stalciu ..
net neabejoju , kad autorius fotkino taip , kaip jam buvo pasakyta ... ar tai menas? ar tai identitetas?
kai buvo leidzimaos raketos, gimdymo namai neturejo nei vieno inkubatoriaus ,kad galetu isgyventi neisnesiotas kudykis .... kodel autorius nepublikuoja tokiu fotografiju apie vaikus ... nes ju nera !
|
|
| |
|
|
2.
(2012 03 21 16:46)
Gerb. Nerijau,galėčiau daug ką Jums pasakyti,bet pagalvojau,kad būkite jau JŪS protingesnis :)
|
|
| |
|
|
3.
(2012 03 21 16:51)
2/...nekreipk dėmesio į tokius kaip....aš... ir Nerijus...;)
1/...Nerka...i ašai medžioklis...žvejas mėgėjas-išgert...:) nesupranti aplinkos-nelysk... aš tau jau rašiau-ušys student...;)
|
|
| |
|
|
4.
(2012 03 21 16:52)
..oi učys Nerijau....:)
|
|
| |
|
|
5.
(2012 03 21 16:55)
Smagūs tie rutuliai buvo pakopinėjimams :)
|
|
| |
|
|
6.
(2012 03 21 16:59)
5/..pastabi...mano gietros vienkart užkliuvo irgi už tokio blogai suvirinto-atsidūriau pasivėžint su migalka...:)))))
|
|
| |
|
|
7.
(2012 03 21 17:29)
o man oda giliai
už čiuožyklos surūdijusios vinies
|
|
| |
|
|
8.
(2012 03 21 17:36)
Nerijau, na ir kam taip politizuoti fotografija. Gyvenimiskas juk kadras, prie ko cia liepta ar neliepta. Kazkaip gruznai tu cia:D Puikus kadras savo konkstrukcija ir nuotrauka. Puiku. +
|
|
| |
|
|
9.
(2012 03 21 17:49)
biški pac stebie ..kad pavarei...
|
|
| |
|
|
10.
(2012 03 21 17:51)
9/ noriu pasitaisyt...8-raidę S....o Zenonui-išmok skaityt žinutes...:))))
|
|
| |
|
|
11.
(2012 03 21 18:36)
7..tu asi- Nierkos slaptas ginklas.....:)
|
|
| |
|
|
12.
(2012 03 21 20:06)
11/ Ką padarysi vikarai,kad aš esu toks neišmanelis ? :)
|
|
| |
|
|
13.
(2012 03 21 20:32)
..supranti...kalbininkai rado žodį...rinkėjai rado vidžiūną.....su benzu i da soliarka...:)....žinau žodį-vairuoju civiką dizelinį 3,8...:)
|
|
| |
|
|
14.
(2012 03 21 20:33)
Man tiesiog nuotaikinga foto, žaidžiantys vaikai -nuostabu, graži foto- faina, džiaukimės, šiuo atveju prie ko čia laikai
|
|
| |
|
|
15.
(2012 03 21 22:47)
apšvietimą pasireguliavai ir skruzdėliukų prisiviliojai :)
|
|
| |
|
|
16.
(2012 03 21 23:01)
kažkada visa Žemė priklausė šiems mažyliams:)
|
|
| |
|
|
17.
(2012 03 22 08:25)
..oi...praėjo....)
|
|
| |
|
|
18.
(2012 03 22 08:46)
15/Niekaip nesuprantu,kokių ,,skruzdeliukų'' :)
17/ Kas praėjo :)
Kažkokie užkoduoti komentarai ? :)
|
|
| |
|
|
19.
(2012 03 22 09:01)
18/...norėjau ir dar kart norėjau susipažint su žmonėmis nuo Alytaus....kodėl neskaitai privat sms..:)
Zenononai-kol jauni asma-reikia bendraut...bo grabas kišenių neturi....
|
|
| |
|
|
20.
(2012 03 22 09:38)
Puiku
|
|
| |
|
|
21.
(2012 03 22 10:56)
Vaikeliukai ant pasaulio stogo.
|
|
| |
|
|
22.
(2012 03 22 11:03)
Geras darbas Zenonai
1/ Nerijau, kaip manai Putinas ir Zenonui užsakė dėtį į Kūdrą tokias foto ? reiktu pasitikslinti :))
|
|
| |
|
|
23.
(2012 03 22 11:03)
21/ Apie tai buvau pagalvojes,bet paskui pamaniau,kad šarpo brokas koks :)
19/ Atleisk vikarai,bet jokių sms negavau :)
|
|
| |
|
|
24.
(2012 03 22 11:12)
Slesariunas žiba eilinį kartą.
|
|
| |
|
|
25.
(2012 03 22 11:12)
22/Geras jumoras,patiko :))
|
|
| |
|
|
26.
(2012 03 22 11:23)
23/...atleidžiu....:)))).bo da ateisiu rūstus visas ...:) i da užsinorėsiu gulbę tavo fotkint.....:)))
|
|
| |
|
|
27.
(2012 03 22 12:07)
22/ Valentinai galiu atsakyti i si su ironija uzduota klausima:)
tokias foto traukti (pasikartosiu) is apdulkejusio stalciaus pasakatina situacija, tiesiog sis laikmetis labai palankus tokiems autoriams kurie tada dirbo TASS ar siaip kokiam dienrasti.Pavz. KGB valdomam A. Sutkui, kuris pats asmeniskai prisipazino , kad neseniai baige sapnuoti kosmarus ..sis laikmetis yra labai palankus nusiplauti rankas aiskinant , kaip subtiliai jis apgaudavo KGB.
Tiesiog dabar toks laikmetis kai sovietmeciu darytos fotografijos tampa idomios ir tai akivaizdu...
Rengiamos grandiozines parodos Maskvoje is tuometinio filmavimo aiksteliu su musu aktoriais ...
ir pan.... statomi filmai su tuometines ideologijos gairemis ...
Tad as uzduosiu klausima ... ar galima laikyti autentiska fotografija , kai ja ciupinejo sovietinis cenzorius ?
Ar gali parodyti savo tikraji idetiteta autorius , menininkas kai jam yra suformuotos ideologines nuorodos?
Zinoma menininkas gali formuoti kurti , taciau nereikia pamirsti ir apie savicendzura .
25/ Va toks ir jumoras geras :))
|
|
| |
|
|
28.
(2012 03 22 12:34)
gera nuotrauka
|
|
| |
|
|
29.
(2012 03 22 12:42)
:) geרbiamieji nepadaרykite diskusijos gרazesnes uz fotogרafija.
|
|
| |
|
|
30.
(2012 03 22 14:13)
27/ Na žinote Nerijau,tai yra tiesiog įžeidinėjimai,nes šios fotografijos joks cenzorius nečiupinėjo ir jokiam dienraštį nedirbau, o aplamai reiktų Fotokūdros taisyklėse pažymėti,kad visokie politikieriai nepageidaujami,o gal jus čia specialiai kas nos pasamdė sujaukti visus komentarus ? :)
|
|
| |
|
|
31.
(2012 03 22 15:00)
Geרbiamieji baikite cia visus kiרshinti !
30/ Demokרatija, mielasis, zodzio laisve, nieko nepadaרysite, del izeidinejimu רeiketu su advokatu koncultuotis, galiu רekomenduoti savo dרauga Dovid Katz.
27/ Neרijau o jums niekas nesufoרmavo jusu idealogijos? :) Butu idomu suzinoti kokia ji, jeigu is vis ja tuרrite!
|
|
| |
|
|
32.
(2012 03 22 15:17)
30/ Zenonai as .. kalbu apibendrintai.... Kai R. Juskelis istrauke savo fotografijas kurios stalciuose lauke 30metu ... trumpai vienoje is ju vaizduojama senute ssluojanti griuvesius , kitoje besilinksminantys vestuvinikai..... tad fotomeninkas R.Juskelis prisimena iki siol, kaip sovietiniais metais buvo draudziama rodyti nepagrazinta tikrove.Negalima buvo rodyti skurdo ir griuvesiu ar ''nepadoriai'' atvirai besilinksminanciu zmoniu.
Matote Zenonai matomai man yra tiek atsibodusios tokio tipo fotografiojos , kad as negaliu nepakomentuoti ka manau .... tiek esu prisiziurejas sovietmeciu fotografiju albumu , kad tikrai man jos nebeidomios .... nors daugumai labai jos patinka ... viskas cia normalu ....
tad apie sia fotografija sneku be uzuolanku per laiko prizme .... Jus spreskite kaip norite
|
|
| |
|
|
33.
(2012 03 22 15:30)
31/ mano poziuri i aplinka , jos pajautima , vertinima, suformavo mano seneliai , tevai , mano gerbiama aplinka ... bei begalinis domejimasis tautos praeitimi, dabartimi.
o jeigu kalbate apie ideologija .. galiu Jums Tomai atsakyti .... pasikartokite V.Kudirkos Tautine giesme himna ir suprasite kokia yra musu tautos ideologija...:
|
|
| |
|
|
34.
(2012 03 22 18:25)
32/
:) opa
O jus tada kai daug domejotes, nebandete suzinoti savo pavaרdes kilme? O konkרeciau nuo kokio zodzio jos saknis susifoרmavo?
Tai papasakokite visiems nuo ko pרasidejo lietuvskas רastas, gal ka placiau zinote apie Maרtin'a Mosvid'a, o galbut tuרite kokiu nors neatskleistu faktu apie Abרaoma is Kulvos?
Ideologija slidus dalykas, ziuרekite kaip buvo 1940 bajoרas Paleckis, pרofesorius Vincas Kרeve, Eרnestas Galvanauskas, galvojate jie maziau idea lo gizuoti uz Jus buvo?
Manau kad ne :)
Aר tie patys kuרie 1991 metais is komunistu patapo laisvos Lietuvos velavnesiais buvo maziau idea lo gizuoti uz Jus?
Manau kad ne :)
Todel apie ideologija kalbeti mazai pרasmes, o ypac jeigu is kaimo papרasto zmogaus paklaustumet kaip jie nuo 1943 iki 1953 jausdavosi iר apie kokia idealo logija maste.
Aisku jus juk savo idealogija tuרite, jums ja teisingi zmones foרmavo, ne sovietiniai, be pagרazinimu, su tokiu kaip Zenonas jus butumet is vis nekalbejes...
|
|
| |
|
|
35.
(2012 03 22 21:52)
Gerb. Sliesoriūnui -Giedrė B.
Na žinot, Tamsta, jeigu atvirai -pati esu kažkelintos kartos "cikrinių" bajorų, kurių pavardę net a.a.a. S.Geda bei kiti lietuviškosios bajorijos žinovai LABAI gerbia(rimtai) palikuonė.Gimusi tremtyje ir dabar jau garsią Bažnyčios kroniką čiupinėjusi piršteliais dar paauglystėje(babytę tik per glupstvą nesušudė ir vokiečiai, ir ruskiai,dėdės sesuo buvo viena kronikos platintojų, kai buvom Sibire- Japonijos radijas , kai grįžom Lietuvon -Amerikos radijas šeimoj buvo ko ne pagrindinė vakarinė pramoga,o suaugusieji giminaičiai NEBIJOJO prie" glūpų" vaikų teisingus tekstus, apie kuriuos buvo -šiukštu -nevalia prasitarti nei mokykloj, nei kieme -berti be jokių ten nutylėjimų ir alegorijų...Taigi iš tų visų savo žinojimų ir patirčių gyvenimiškų noriu pasakyt štai ką:NUSTOKIT vienąkart visus VAIZDUS vertint per mūsų gyvenimus ir kūnus periodiškai besiridenančių ideologijų prizmes.Nes menas arba yra , arba -ba- ba.Ir tiek žinių.Arba šilta -nepaisant nieko, norisi gyventi, arba -traukia links suicido.Nežinau, ką tamsta renkatės.Aš asmeniškai -viltį pamatyti grožį, patirti laimę bet kokiomis sąlygomis -net krent.Va už tai Z.B. fotografijas, o paskui ir jį patį "įsidievinau" -veveik prieš trisdešimt metų.O jeigu jums taip jau reikia "ideologiškai teisingų įrodymų" kad netarnavo jis ten jokioms ideologijom ir struktūroms ir taipogi -"per glupstvą" :) padarydavo darbų, kurie kažkam(kaip jums šiandien) netiko :Su cenzūros žyme“, galerija Arka, Vilnius, 2003
|
|
| |
|
|
36.
(2012 03 22 21:57)
Dar Giedrė B.
sORIUS DIDELIAUSIAS :((( Kažką ne taip netyčia nuspaudžiau -texstas nuskriejo viešumon su visomis korektūros klaidomis :( Bet esmė, gal aiški, a? :(
|
|
| |
|
|
37.
(2012 03 22 22:25)
Giedדe aciu, kad apgynete Zenona, Neדijus jus suneדvino, jauciasi. Manau po sio jusu komentaדo jis דimciau pagalvos pדies דasydamas.
|
|
| |
|
|
38.
(2012 03 23 10:13)
35/Gerb,Zienonai
Verinu kai kuriuos Jusu darbus jie yra puikus , kai kurie net labai .
Sutinku su KUDROS administracija .... , kad diskusijas reiktu perkelti i kitas erdves .
O po fotografija pilnai pakanka parasyti ''taip'' arba ''ne'' kontrasto daug arba labai nedaug:))
Ka manote Jus zmogus turintis kurybine ir gyvenimo patirti ar to pakanka?
gyztant i netolima kudros praeiti galima palyginti , kai kur kas placiau buvo aptarinejamos fotografijos , diskutuojama ...
Dziaugiuosi nors ir skirtingai vertinamos kelios fotografijos , gyliau isireze i kudrieciu atminti apie jas placiau kalbama ... :), gal net susimastoma :)
Sekmes Jums kuryboje , gyvenant ne vien prisiminimais , laukiu is Jusu dar daug graziu nauju darbu ...
|
|
| |
|
|
39.
(2012 03 23 11:50)
Nerijau, jums gal dar gyvi sunkus prisiminimai is darbo-poilsio stovuklu, kad taip nekenciat to laikmecio? Man tiesa, nebeteko tose stovuklose sudalyvauti, bet vaikyste turejau lygiai tokia kaip sioje nuotraukoje. Ir ta vaikyste buvo, manau, kur kas nuostabesne, nei dabartiniu "laisvu" vaiku. Gal todel man si nuotrauka taip pat nuostabi.
|
|
| |
|
|
40.
(2012 03 23 16:40)
38/ Visiškai sutinku,kad kuo daugiau diskusijų apie fotografiją,bet tik nesistengi įžvelgti vis kažkokią politiką :)
|
|
| |
|
|
41.
(2012 03 25 21:27)
Puiki nuotrauka. Apmaudu dėl Sliesariūno siauraprotiškų komentarų.. juk menininkas lengvai pažeidžiamas, o jūs - tikras menininkas.
|
|
| |
|
|
42.
(2012 03 25 22:25)
41/ Malonu tai girdėti Rolandai,nors aš pats nelabai mėgstu naudoti menininko vardą,tiesiog esu fotografas ,na dar tautodailininkas :)
|
|
| |
|
|
43.
(2012 09 14 19:41)
Aciu uz kadra
|
|
| |