|
|
1.
(2009 03 22 20:21)
puikiai
|
|
| |
|
|
2.
(2009 03 23 11:12)
tai tu čia savo vaikį išpeckinai simpatizavimo vardan..? :)
|
|
| |
|
|
3.
(2009 03 23 13:19)
ne, maniskiai vyresni. Cia tikrai airiukas, sutiktas gatveje pries parada.
|
|
| |
|
|
4.
(2009 03 23 15:36)
;DDD gerai...
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
6.
(2009 04 03 23:00)
tavo moto ka kita biloja??? visai nie po dielu uzvarei apie IRA,Patriko dienos margumynai nelabai rishasi su pralietu,niekuo nekaltu zmoniu krauju,sakai nekaltu jaunu kareivuku ir policininko nuzudymas-siu dienu kova uz nepriklausomybe???kasdiena vaziuoju i siaures airija,bendrauju su tais ir su tais-zmones kaip zmones,seniausiai nori pamirshti tuos koshmarus.geriausia airiu savybe,kad prieme tokius kaip mes,nes patys tingejo daugiau kaip 6-8 val dirbti,tuo labiau naktinius darbus,todel mes ir cia,anglai save laike ir laikys pasaulio bamba,ju kalba vienintele,dar daugybe visokiu jiems nekeiciamu dalyku,as nei uz tuos nei uz tuos,man gyventi reikia,siandien cia,rytoj gal norvegui,gal zydui ar amerikonui dirbsiu,o gal man rusas ar latvis dirbs,nieko as nezinau-kas rytoj
|
|
| |
|
|
7.
(2009 04 03 23:34)
cia tikrai be pykcio,siaip,nuomone tokia:)
|
|
| |
|
|
8.
(2009 04 03 23:38)
ash bishki irgi zhinau,bet nesidalinsiu savo mintimis, tik parashychiau +5
|
|
| |
|
|
9.
(2009 04 04 15:00)
musu kartos zmones jau nenori prisiminti,o tas shkacas, duok dieve,uzaugtu gudras ir apie tokius reikalus nei nesvajotu.
|
|
| |
|
|
10.
(2009 04 08 01:59)
Audriui P/ Deja, noretusi galvoti taip... Teko buti ilgeliau siaurineje airijos dalyje- patikek, nesinoretu vadintis ariu gvenant ten... Siai dienai net ir vyriausybe airius isskiria is visu gyventoju: paprasciausiai, vadina airiu kvartalus vadina "IRA prijauciantiems regionais"... I britu PUB'us ju rajonuose sutemus geriau neuzeiti jiems... Na, tikuosi, istorija, kuri nera tokia jau sena ir neziurint britu propogandos, yra neiskreipta daugeliu atveju... Gyvenu Wexforde ir cia airiai yra nenuverte senojo tilto liekanu, prie kurio pastoviai yra geiu, nes cia britai kore airius.. Per 800 kolonizacijos metu jie pakankamai ju cia prikabino... Manau, zinai ir daugiau ju "nekaltu" isdaigu, kuriu tikslas vienas: pazeminti ir sunaikinti...
|
|
| |
|
|
11.
(2009 04 08 02:16)
Dar pora sakniu pamastymui: kodel amerikoje airiu 40-50 milijonu? Is kur ju 15 milijonu australijoje? Britu pasekmes arijai, palyginus su Sovietu gulagais, tera ramuneliu ziedeliai.
|
|
| |
|
|
12.
(2009 04 08 02:22)
11/ Del skaiciu apie airius USA tai tu masyviai nusikalbejai, nepyk :) Pasiskaitom.. http://en.wikipedia.org/wiki/Irish_American
Del GULAG... na, cia manau tema plati. O del problemu sprendimo terorizmo keliu siais laikais.. Tai nonsensas. You can't fight violence with more violence.
|
|
| |
|
|
13.
(2009 04 08 02:25)
12/ siuos skaicius sake pora dienu atgal per EuroNews
|
|
| |
|
|
14.
(2009 04 08 02:28)
12/ Kas yra teroristai: Palestinieciai, kuriu zemes izraelis uzimineja, nes ten pastacius namus nereikia moketi zemes ir vandens mokescio? o gal irakieciai, nes turi naftos?
|
|
| |
|
|
15.
(2009 04 08 02:33)
13/ Tu supranti ka reiskia "ancestry"?
"A total of 36,495,800 Americans (more than 12% of total population) reported Irish ancestry in the 2006 American Community Survey."
Tai reiskia "airiskos saknys", ne airiai. Bet cia ne apie tai, o apie IRA metodus..
|
|
| |
|
|
16.
(2009 04 08 02:38)
14/ Ne, tai tie gerieji zmones, kurie tarkime Londone pasidarbavo... http://en.wikipedia.org/wiki/7_July_2005_London_bombings
Ar tu supranti, kad tokie veiksmai procesai is kurios puses jie bevyktu yra BLOGIS?
|
|
| |
|
|
17.
(2009 04 08 02:41)
14/ Tu supranti, kad nuo tokiu kovos metodu TAIP PAT zuna NEKALTI zmones?
Fifty-six people, including the four suicide bombers, were killed in the attacks[13] and about 700 were injured, of whom about 100 required overnight hospital treatment or more. The incident was the deadliest single act of terrorism in the United Kingdom since Lockerbie (the 1988 bombing of Pan Am Flight 103 which killed 270), and the deadliest bombing in London since the Second World War. More people were killed in the bombings than in any single Provisional IRA attack (in Great Britain or Ireland) during the Troubles.
O kas tai padare? Tie patys kurie gyveno salia musu (tuomet gyvenau londone).
Vel sakysi UK bloga?
|
|
| |
|
|
18.
(2009 04 08 02:43)
16/ As suprantu, ka tu nori pasakyti ir pilnai su tavimi sutinku, bet as pradejau kalbeti visai apie ka kita: apie priespauda, zeminima, apie kuri, neziurint visos propagandos, negalima tyleti... Ka pasirase Bleiras 2005 siaurineje, airiai ivykde, britai pamirso...
|
|
| |
|
|
19.
(2009 04 08 02:46)
18/ Nesigincysiu, galbut tu zinai daugiau ir manau, kad ne is gero gyvenimo daug kas, taciau sunku pateisinti budus, paremtus terorizmu. Suprantu ka nori pasakyti ir as :)
|
|
| |
|
|
20.
(2009 04 08 02:56)
19/ Sutinku su tavimi pilnai ir as pats nepritariu ekstremaliu grpuociu veiksmams. Man, kaip lietuviui, tie 800 metu nieko nesako, bet airiui, kuris turejo net uz lango dydi moketi, nekalbant apie uzrasus ant PUB'u , parduotuviu "No IRISH, No DOGS" ir ... Kaip jiems tai palikti praeityje... Mes juk tik 50 sovietiniu metu negalime pamirsti...
Suprask mane teisingai: as nemaisau visu ju ideju su terorizmu. Juk musu Zalieji kovoje miskuose nelaikomi teroristais, nors visko pasitaike ju kovoje. Nejaugi, tai kas buvo- tai priimtina, o jei vyktu dabar- tada jau ziuretume i morales normas. Nejaugi, tik pries 60 metu kovojusius miskinius lakome laukiniais, nesiskaciusiais su morales normomis?...
|
|
| |
|
|
21.
(2009 04 08 03:03)
Tiesa, ar nepastebejai, kad anksciau visada buvo sakoa apie ju kova, kad kovoja katalikai su protestantais? tai ir vel elementari propoganda, bandanti viska susvelninti iki religiniu nestarimu, o ne kolonizacijos problemu....
|
|
| |
|
|
22.
(2009 04 08 03:36)
21/ pastebejau, kas be ko.
20/ na taip, yra aisku daug zaizdu. na bet i siaures asigali DABAR neveza niekas airiu ir nesaudo ju britai, tad ne visai adekvatus palyginimas su mus rezistencija.. bet suprantu ir kita puse, manau.
|
|
| |
|
|
23.
(2009 04 08 03:50)
22/ ;), geriau pakalbekime apie foto :)
Zinau, kad nera gero fokuso, bet patiko nuotaika, bejegiskimas ziurint jo mazomis akimis i pasauli ir apgailestavimas, kad mama ne su sijonu, nes galetu i ji isikibti... :)
|
|
| |
|
|
24.
(2009 04 08 03:57)
Oi, labai opi tema cia... Ir kiek tokiu karstu tasku pasaulyje. Terorui ne, bet kazkiek pateisinu kovojancius uz priespauda, kada geresnio budo is jos issivaduoti nerandama. Pvz. Sri Lankos Tamil Tigers. Tamilai buvo pries N-100-tu metu is Indijos atvezti kaip juodadarbiai arbatu plantacijose. Juodadarbiais ir liko. Universitete tamilo beveik nerasi, kaip ir vyriausybeje. Indonezijoje vykdoma transmigrassi programa, kai is perpildytu salu gyventojai perkeliami i mazai apgyvendintas, kaip Iryjan Jaja ar Syberut . Kur vietiniu beveik vienintelis turtas,- kiaules, uzdraustos, nes atvykeliai tai musulmonai, kur pagrindinis maitinimosi saltinis,- sago palme(duona) naikinama, vietoj jos sodinamos aliejiniu palmiu plantacijos, kai vietiniams pusnuogiems lakstyti uzdraudziama (mat musulmonas to matyti negali), kai vietiniai sunaikinus ju tradicijas bei gyvenimo pagrindus tik vegetuoja, nes integracija tik utopine teorija... Ar Australijos aborigenai. Nekalbant apie indenus USA. Tegu tu maistaujanciu metodai neteisingi, reikalavimai irgi utopiniai, bet jei kitos iseities nematoma?Na nezinau, isgyvenant tokia priespauda ir egzistencijos naikinima kaip sureaguociau as?
|
|
| |
|
|
25.
(2009 04 08 04:03)
24/ Zinau viena: anksciau ar veliau visiems teks moketi kaina uz praeiti... Bumerango desnis veikia...
|
|
| |
|
|
26.
(2009 04 08 04:14)
25/ Manai? Nezinau, nelabai tuom tikiu... Cia kaip aplinkybes susiklostys, kartais jos susiklosto labai nepalankiai.
Beja, apie foto. Foto be fokuso visgi praranda verte...Manau.
|
|
| |
|
|
27.
(2009 04 08 04:16)
26/ Zinau, todel ir buvau kazkada idejes prie nevertinamu... :)
Uzvirus siom diskusijom, prisiminiau viena interviu, kuri senokai maciau per rusu televizija: Mama apraudodama sunu dalijosi prisiminimais... Mat, sunui truku pinigu vestuvems ir jis nutare uzsidirbti, isvyko i cecenija, o ji nuzude tie cecenu teroristai... nebepamenu, kokiame bataljone tarnavo jos sunus...
Idomu, kas teisus siame epizode: kovojantys uz savo sali ar kita puse, sugebejusi ivairiais propagandos budais uzkabinti "teroristo" etikete?
|
|
| |
|
|
28.
(2009 04 08 04:34)
Nezinau nezinau... Taip noretusi pasakyti: nekiskit letenu i atskiru krastu pilietines/asmenines problemas. Ale kad taip neiseina. Siuo atveju sakyciau: sunaus laisvas apsisprendimas, gi zinojo, kur eina.
|
|
| |
|
|
29.
(2009 04 08 04:35)
26/ Jei kalbeti apie bumeranga, tai australai jau pjauna savo vaisiu: anksciau atiminejo vaikus is aborigenu... Dabar turi tuos pacius uzaugusius aborigenus paskendusius alkoholyje, bei alaus skardiniu juroje, kurie, atvirksciai, nei buvo tiketasi, visai neintegravosi i visuomene, o tapo valstybei didelia nasta: geriancia bedarbiu tauta...
|
|
| |
|
|
30.
(2009 04 08 04:45)
Tai rasiau, kad su integracija 0, alkoholis, beprasmis vegetavimas, niekas... Manai, kad vyriausybei tas labai rupi?
|
|
| |
|
|
31.
(2009 04 08 04:50)
27/Beja, kad kazkas uzsisvajojes apie vestuviu puota i Cecenija isvyko, pamirses apie pavojus, kaip jau rasiau, laisvas apsisprendimas. Kada i Afganistana siunte, juk nieatsiklause? Vieni pusiau isproteje gryzo. kiti karste...
|
|
| |
|
|
32.
(2009 04 08 04:51)
Negaliu atsakyti, ar rupi, bet tikrai zinau, kad kainuoja: pirma, pasalpos seimoms, kurios augino, o dabar- pasalpoms, kad isgyventu....
|
|
| |
|
|
33.
(2009 04 08 04:53)
21/ Kas liecia Afganistana- mes tebuvome mazas sraigtelis milziniskame variklyje ir kazko pakeisti tada negalejome...
|
|
| |
|
|
34.
(2009 04 08 05:09)
33/ Taip, zinau
32/ Tai va, butu geriausia nekisti snapo ir leisti tautelems ir toliau gyventi taip kaip gyvenasi. Bet ne... Visur tinklas, visur misionieriai... Tegu jie ir ka gero ikure, bet juk ir be ju pasaulis , tautos tauteles simtmeciais egzistavo ir kazkaip tvarkesi. Ir geriau tvarkesi.Bet va, pasaulio siules plysta, nebetelpam, nebeuztenka...Ai, zmonija pagyvens dar kiek, bet gyvunu gaila, nes daugelio dienos jau suskaiciuotos. Kaip ir floros.
|
|
| |
|
|
35.
(2009 04 08 05:17)
Pilnai su tavimi sutinku.
Na, o karuose kalti tik politikai. O nuo to kencia paprasta liaudis is abieju pusiu: vienoje zuna liaudis uz savo zeme, kitoje barikadu puseje jaunimas yra varomas kariauti uz politiku idejas...
|
|
| |
|
|
36.
(2009 04 08 05:27)
Ko gero taip, nesu gerai politiskai pasikausciusi. Man labiau sirdi skauda del nykstanciu misku bei gyvunu, tikrai. O musu pasaulis jau plysta del zmonijos pertekio. Tegu ir brutaliai skamba...
Gal tie karai kaip Darvino evoliucija, na, atrankos desnis, arba kaip AIDS. Zeme purtosi nuo pertekliaus.
|
|
| |
|
|
37.
(2009 04 08 05:34)
Suprantu tave puikiai. Cia ne tavo zodziai skamba brutaliai, cia zmogus eikvoja bei niokoja zeme brutaliai...Ir uz tai teks zmonijai greitu laiku moketi kaina.
|
|
| |
|
|
38.
(2009 04 08 05:46)
37/ Gyti, siek tiek pasaulio pamaciau. Ir pastebejau naikinimo tempus. Bet paemus LT,kada tulas tautietis pilnas pasididziavimo pasakoja, kaip jis misko dali nusipirko (ar paveldejo) ir kaip jis po to ji pardave, prakuroms, ir kiek uzdirbo... Atspek, ar mano ekologiniai irodinejimai toki veikia?
|
|
| |
|
|
39.
(2009 04 08 06:02)
Oi, pasiziurjau i laikrodi. Labanakt. Ar labas rytas.Bet dingstu, ir kuo greiciau...
|
|
| |
|
|
40.
(2009 04 08 08:20)
Patriotiškumas labai gerai, terorizmas blogai:)+
|
|
| |
|
|
41.
(2009 04 08 08:51)
o foto gera ...
|
|
| |
|
|
42.
(2009 04 08 09:03)
as uz patriotizma tik kad tai butu teisinga
|
|
| |
|
|
43.
(2009 04 08 09:19)
Vaikutis išsigandęs
|
|
| |
|
|
44.
(2009 04 08 09:56)
Óglaigh na hÉireann
Pragyvenau metus laiko Airijoj, bet vis dar esu neabejingas jai, nes man kazkuo ji panasi i Lietuva. Teko pabendraut su tikraisiais IRA atstovais, jie vis dar kovoja...
Gycio Navicko kalboje daug tiesos. +5
|
|
| |
|
|
45.
(2009 04 08 12:01)
Интересный взгляд
|
|
| |
|
|
46.
(2009 04 08 15:24)
Nuotrauka labai gera (tik ryškesnio fokuso ant veido norėtusi) +++
O politika - visur ir visada shudas!
|
|
| |
|
|
47.
(2009 04 08 17:52)
:)))))
|
|
| |
|
|
48.
(2009 04 08 22:07)
:)+
|
|
| |
|
|
49.
(2009 04 09 19:34)
palieka įspūdį
|
|
| |
|
|
50.
(2009 04 09 20:53)
Nuotrauka tikrai gera ir jausminga. O tema opi ir tikrai nėra (ir nebus) vienos, teisingos pozicijos.
|
|
| |
|
|
51.
(2009 04 10 00:07)
Prisiderino ir apranga prie žalios :)))
|
|
| |
|
|
52.
(2009 04 10 16:58)
Tikras sirgalius .... :))))
|
|
| |
|
|
53.
(2009 04 10 20:14)
o jo majo,koki pokalbi praziopsojau.....na ka pabaigai-foto gera,nuotaikingai,cia ne sirgaliu spalvos,sirgaliai dazosi- kiekvienas kaimas savo spalvom,cia tautos spalvos,nesijauciau cia nuo pat pradziu svetimas(nuo 2001),dabar sunkiau,bet visas pasaulis nezinioj.Kas liecia tuos milionus gyventoju,skirtingai girdejes esu,bet meginkim bent isivaizduot-kur cia 40-50 milionu detusi?
|
|
| |
|
|
54.
(2009 04 15 21:52)
rimta
|
|
| |
|
|
55.
(2009 04 16 10:13)
specnazas...
|
|
| |
|
|
56.
(2009 04 18 20:30)
tikrai :) +
|
|
| |
|
|
57.
(2009 04 20 15:29)
Nieko sau zaluma. Oho kaip pagautas zvilgsniukas. Jega!
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
59.
(2009 05 04 22:43)
Reiktu gal puslapi atskira politinems diskusijoms,nereiktu vietos svaistyt fotkems:). Sita fotke idomi ir be netrumpo komentaro. Aisku noretus,kad ryskiau butu. Graziai vis tiek
|
|
| |
|
|
60.
(2009 05 04 23:29)
kietai cia:D+
|
|
| |
|
|
61.
(2009 05 09 21:47)
!+
|
|
| |
|
|
62.
(2009 05 21 12:12)
gerai cia papuose teveliai
|
|
| |
|
|
63.
(2009 06 02 15:32)
Kadras spinduliuojantis emocija
be to graziai atrodo aistruolis prie teveliu... :)
puikiai
|
|
| |
|
|
64.
(2009 06 02 23:51)
vargsas vaikas :D
|
|
| |
|
|
65.
(2009 06 10 14:40)
gerai atrodo :)))
|
|
| |
|
|
66.
(2009 06 11 15:23)
geruolis tas aistruolis! ;+)
|
|
| |
|
|
67.
(2009 07 06 15:03)
:)) fainas,kaip airų nykštukas ;D
|
|
| |
|
|
68.
(2009 07 10 23:58)
liuxxxxxx +5
|
|
| |
|
|
|
|
| |